آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

ای برادر کجایی؟


۱-از وقتی که فیلم ای برادر کجایی رو دیدم، عاشقه اینم که رفیقامو برادر صدا کنم. با همون بلاهت و شجاعت و حماقت و ذکاوت.

۲-همین روزا باید با این انبار عزیز خدافظی کنم. اگر از اول می دونستم انبارداری شغل به این خوبیه  انقدر این شاخه به اون شاخه نمی پریدم. اگر می خواهید فرزندانتان در آینده سعادتمند شوند در گوششان بخوانید که راه انبارداری پیشه کنند.

۳- فکر کنم به زودی نشریه پیرسوک راه بیفته. خبرش رو بهتون می دم.



--------------------------------------------------

پ.ن: ندارد.


نظرات 2 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.sigarchi.net/Arash

ولی ما می گیم "آبرار" . اشکان می گفت به من. من هم به اون . هرچند من بزرگتر بودم اما اون واقعا "آبراره"

آزاده یشارتی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://aziloo.blogfa.com

سلام
با انتظار آمدن بهاری...
«گویند رمز عشق مگویید و مشنوید/ مشکل حکایتیست که تقریر می کنند»


با خبر چاپ «پلک های قفل شده» و سه شعر به روزم و منتظر نظر تو ، دوست خوب مجازی!
«رنگین کمان سهم کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند... »
با احترام: آزاده بشارتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد