آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

هومر و اخلاق

فکر نکنم هیچ کجای این هفته آرامش داشته باشد. از شنبه خیلی تلخ شروع شده تا امروز که از بانک زنگ زدند و گفتند چکی که فکر میکردم به تاریخ فرداست رو اشتباه فکر کرده‌ام و باید پول به حساب بریزم حالا از کجا؟ دیشب خانواده‌ی سیمپسون‌ها رو دیدم. در ابتدای فیلم هومر - بزرگ خاندان سیمپسون- در اعتراض به دیدن فیلمی که قبلن از تلوزیون پخش شده و حالا همه آمده‌اند و می‌خواهند در سینما ببینند خطاب به تماشاچیان و حتا من گفت: که همه‌ی شما احمقید. کی برای فیلمی که در تلوزیون پخش شده می‌یاد سینما و پول می‌ده؟

 البته من کارتون‌های سیمپسون را از تلوزیون ندیده بودم. چون ایران زندگی می‌کنم نه آمریکا و توهین هومر را بخشیدم. از فیلم خوشم آمد. اثر تواناییِ باز کردن نیشم را داشت. وقتی فیلم تمام شد فکر کردم مثل خیلی از کارهای دیگه‌ی آمریکایی می‌تونم فراموشش کنم. از اینش‌هم بدم نیومد.

یه دختری یه جایی داره یه کارایی میکنه که به من هم مربوطه. یه حسی بهم میگه!

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابتون سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://falsist.blogspot.com

فقط خواستم بگم من که نفهمیدم چی گفتی!!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد