آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

آرامشگاه

جوان کامکار ، نیما تقوی، این جا بیدار است. ۱۳۶۰ تا هنوز

میلاد نور مبارک باد

تن‌ها بدن‌ها به هم عادت می‌کنند. چاره‌ای نیست. اما بعضی از عادت‌ها زیاد باب طبع نیستند.

تولد دوستم بود که یلداهه بهش می‌گه جوج. دوستم و دوست دارم اما هنوز نمی‌دونم که توهم خوشبختی داره یا واقعن خوشبخته. دونستنش سخته.

بعد از مدت‌ها قبیله‌ای برای خودم پیداکردم. من قبیله‌ام رو دوست دارم.

راستی تولدت مبارک!

نظرات 2 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.bazareroz.com

دیووووووووونه هاااااااا

/

سلااااااااااام

/

من یه گروه فعال می خوام البته هنوز دارم جمع می کنم بعد میترکونیم

/

اگه خواستید هم با سایت هم با ایدی که پایینه می تونید با من در تماس باشید

لازمتون دارم

/

اون مقدمه بود برا همه

حالا



سلام به مدیر خشکل وبلاگ







و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه



البته اگه خشکل باشن



بابا یه سر به سایت من بزنید





پــو سیــــــدم



همه چیزتوش هست



حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<





بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه



___*##########*

__*##############

__################

_##################_________*###### ##

_##################_______*###########

__##################_____*#############

___#################*__################

____##################################

______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه######

_______#############################

________###########################

__________###### مرســــــــــــــی#########

___________*#####################

____________*##################

_____________*###############

_______________#############

________________##########

________________*########

_________________######

__________________####

__________________###

___________________#



راستی هر کی مایله تبادل لینک با سارا خطر کنه لینک منو



با عنوان یه سرحتما اینجا بزن



بزاره بعد



بیاد در قسمت تماس با ما به من بگه



فدااااااااا



____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx

____xxxxxxxxx ش ه ل ا xxxxxxxxx

_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

______xxxxxxxx x تی انتی xxxxxx

_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx

___________xxxxxxxxxxxxx

_____________xxxxxxxxx

______________xxxxxx

_______________xxxx

_______________xxx

______________xx

_____________x

___________x



هر کی خواست منو اد کنه حالشو بگیرم این آیدی رو ادد کنه



ShahlaOk آیدی



شوخی میکنم همتونو دوس دارم فداااا



(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)

فردان دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://aber.blogsky.com

عادت ها لازمه زندگی کردنه..شاید این عادتها تنها راه ادامه زندگی اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد